Ringe kundeservice fra 3

200px smileyMobilselskabet 3 har igen leveret en bundskraber af en kundeservice, som har fået en utilfreds kunde til at oprette en hjemmeside med hård kritik af selskabet. Derfor findes hjemmesiden nu i en version 2. Den første version handlede om S. Therkelsen's klagesag mod 3. Læs mere om S. Therkelsens sag på Ekstra Bladets hjemmeside: Ekstra Bladet (Kup)

Nu er problemerne nogle andre, men selskabet er nøjagtigt det samme som før...Mobilselskabet 3.

Læs mere...Ringe kundeservice fra 3

Første sag på 3FAIL.dk

For 2 år siden var S. Therkelsen svært utilfreds med 3's håndtering af data i udlandet. Derfor oprettede han 3FAIL.dk.

3FAIL.dk har ikke længere noget med S. Therkelsen og hans sag at gøre, men du kan læse mere om den på nedenstående link. 

Ekstra Bladets artikel

Seneste nyt

Nummerflytning ikke en del af aftalen
I 3's øjne er nummerflytning ikke en del af aftalen - trods tre modtagne, udfyldte, underskrevne og indsendte fuldmagter til nummerflytning (for samme nummer).

De bedste mobilselskaber

I denne undersøgelse fra SøndagsAvisen er 3 havnet på en delt sidsteplads på listen over, hvem der har de mest tilfredse kunder.

Her er de bedste (og dårligste) mobilselskaber

Dumpekarakterer til 3

På hjemmesiden Trustpilot.dk giver hver fjerde bruger kun 1 stjerne (den absolutte bundkaraktér) til mobilselskabet 3.

Trustpilot

Suverænt flest klager over 3

Mobilselskabet 3 er ifølge TV2 suverænt det selskab, der modtager flest klager i forhold til selskabets størrelse. Hver fjerde klage i Teleankenævnet er en klage over 3.

Beep på TV2.dk